PC Oyunları

 
 

 
Section 8 Prejudice

Yayıncı

TimeGate Studios

Oyun Web Sitesi

Section 8 Prejudice

Tür

Atış Oyunları (FPS)

Yayın Tarihi

04-05-2011

Tek Oyuncu

Evet

Çoklu Oyuncu

Evet

PEGI 16

Desteklenen Teknolojiler

Açıklama

3D Vision ve SLI destekli Section 8: Prejudice; ek tek-oyuncu ve çok-oyuncu sağ kalma bileşenleri ile aksiyon yoğunluklu, sadece-indirilebilir bir FPS (Birinci Şahıs Nişancı) oyunudur.

Section 8'in seçkin dövüş gücü, serinin çok daha fazla içeriğe ve orijinal perakende sürümünden daha düşük bir fiyat etiketine sahip sadece-indirilebilir devamı şeklinde bir kez daha aksiyona dönüşüyor. Section 8: Prejudice, bilindiği üzere, kırk oyunculu çok-oyuncu moduna ve dört oyunculu co-op (elbirliği) sağ kalma moduna ek olarak, beş saatlik bir tek-oyuncu savaşını da içeriyor.

Yukarıda belirtilen tek-oyuncu savaşı, ara sahneler dahil yoğun bir senaryoya sahip, Section 8'in askeri Alex Corde'nin orijinal oyundan gelen öyküsünü sürdürüyor ve ekstra zorluk ve Games For Windows Live Achievement'larının kilidini açmak için üç farklı güçlük seviyesinde tekrar oynanabiliyor.

Savaşı, günün modu Swarm tamamlıyor. Birçok oyun içinde birçok isimle devam eden Section 8: Prejudice'in sağ kalma oyun türü çeşitlemesi, dört oyuncuya Al tarafından kontrol edilen ve her beş dakikada bir öldürücülükleri ve yoğunlukları artan düşmanlara karşı 15 dakika hayatta kalma görevi veriyor. Şansı eşitlemek üzere, oyuncular ölümler ve diğer aksiyonlardan para kazanıyor ve bu parayla mevzilendirilebilir kuleler, ikmal istasyonları, radar istasyonları ve hatta araçlar alabiliyorlar. Ölüm, oyuncuların savaş alanına hızla geri dönebilmesi sayesinde bir engel değil, ancak düşman zafer noktasını ele geçirdiği anda oyun bitiyor. Ve tek oyuncu savaşlar gibi, üç güçlük seviyesi Achievement'lar ve oyundaki diğer haritaların kilitleri açılarak aşılabiliyor.

Section 8: Prejudice'deki asıl cazibe şüphesiz, 20 kişilik takımları birbirine karşı savaştıran Conquest çok-oyuncu modu. Oyuncular öldürmek, onarmak, diğerlerini desteklemek suretiyle ve başka bir dizi diğer aksiyonla 60 tuhaf silahın ve ekipman çeşitlemelerinin kilidini açarak listede adım adım yukarılara çıkıyor ve savaş alanında yeni taktik olanakları oluşturarak bir üst seviyeye geçebiliyor.

Swarm'da olduğu gibi, başarı, ele geçirme ve temel zafer noktalarını kontrolü altına almanın etrafında dolaşıyor – ele geçirme limitine ilk ulaşan veya en fazla sayıda ele geçirme noktasına sahip olan takım, saat sıfıra vardığında kazanıyor. Ve yine Swarm'da olduğu gibi, öldürme ve bir dolu diğer aksiyon, oyunculara mevzilendirilebilir kuleler, ikmal istasyonları, radar istasyonları ve üç adet aracı satın almaya harcayabilecekleri paralar kazandırıyor.

Takımlar zafer noktalarının sayısını, takımlara ve oyunculara, Al tarafından kontrol edilen bir VIP'i bir süreliğine korumak, savaş alanında eşyalar toplamak veya bir araca A noktasından B noktasına eskortluk yapmak gibi bir hedefi yerine getirme görevi veren Dinamik Savaş Misyonlarını tamamlayarak artırabiliyor. İşleri daha da karmaşık hale getiren, tüm düşman takımının hedeflerden haberdar olması ve dilediğinde müdahale edebilmesi. Hedefi başarıyla tamamlamak, 100'e varan noktaya erişim sunuyor ve ikinci bir bonus olarak, savaş alanında ayakta kalan bir VIP veya tüm düşmanların bir süreliğine işaretlenmesi ile sonuçlanabiliyor. Düşman, misyonu başarıyla engellerse, 50'ye varan zafer noktası alabiliyor ve elbette kendi düşmanlarının yukarıda belirtilen güçlü ikramiyelere erişmesini önlüyor.

Section 8: Prejudice'in bir dayanıklılık şaheseri olan eşsiz 'öldükten sonra canlanma' sisteminden de bahsetmeliyiz. Oyuncular öldüklerinde, onlara önceden yaptıkları silah, zırh seçimleri ve beceri yükseltmeleri arasında ayıklama ve seçim yapma veya kendininkileri oluşturma olanağı tanıyan ve müttefiklerin yerleşimini ve zafer noktalarının düşmanın mı yoksa müttefiklerin mi elinde olduğunu gösteren gerçek zamanlı bir savaş alanı haritasının yer aldığı bir loadout ekranına yönlendiriliyorlar. Oyuncu, haritaya tıklayarak genel canlanma bölgesini seçiyor ve bunun hemen ardından gemiden fırlatılarak büyük bir hızla zemine doğru dikine düşüyor.

Bir irtifa-ölçer oyuncunun zeminden mesafesini belirtiyor ve ekranda beliren bir uyarı, oyuncu sonunda büyük bir gürültüyle zemine çakılmadan önce ani hareketine olanak tanımak için, hava frenlerini ne zaman harekete geçirmesi gerektiğini öneriyor. Ancak yine de oyuncu, düşman hava aracı düzeni içeren bir alana giriyorsa, freni kullanmamayı tercih edebiliyor ve seçilen yükseltmelerin zırhını yeterince güçlendirdiğini umarak uçaksavarların cephane bombardımanında sağ kalmaya çalışıyor. Bunu yapamayanlar ya menzilden çıkmayı başarmak, ya da bir kez daha, ancak daha uygun bir iniş alanında şanslarını denemek zorunda kalıyor.

Efektler ve mekanik gerçekten muhteşem ve asla yaşlanmıyor, ve oyuncuların büyük mesafeleri hızla alabilmesini sağlayan yarış sistemini, jetpack ve ekipman becerilerini ve doğrudan bir düşman oyuncunun üzerine inerek onu anında öldürme şansını dikkate aldığınızda, son derece eğlenceli, zengin ve hesaplı ve aynı zamanda 3D Vision'da çalışarak, District 9 tarzında çağ ötesi, yüzer HUD ile ekstra derin algılama ve savaşta bir miğfer içindeymiş hissi veren bir birinci sahış nişancı oyunla karşılaşıyorsunuz.

Sistem Gereksinimleri

Minimum Sistem Gereksinimleri

İşletim Sistemi Windows XP SP3 veya Windows Vista SP1
İşlemci Pentium 4 3Ghz veya üzeri
Bellek Ram XP için 1GB, Vista için 2GB
Video NVIDIA GeForce 7800
Sabit Sürücü Alanı 6 GB
DirectX® 9
Klavye
Fare

Önerilen Sistem Gereksinimleri

İşlemci Intel Core 2 Duo E7200 2.53GHz / AMD Phenom II X2 545
Bellek Ram 3 GB
Video NVIDIA GeForce GTS 240
Sabit Sürücü Alanı 9 GB

Ekran Görüntüleri

 
 
 

Diğer Popüler PC Oyunları

Metro: Last Light
Battlefield 3
Duke Nukem Forever
Rage