GELİŞMİŞ RENDERLEME

GÖRÜNTÜLEMENİN
GELİŞTİRİLMESİ
GÖRÜNTÜLEMENİN GELİŞTİRİLMESİ

NVIDIA, en gelişmiş GPU mimarilerinden ve bilgisayar dillerinden yararlanan 3D görüntü işleme teknolojilerini geliştirerek görselleştirmeyi sürekli olarak ileri taşımaktadır. Bu teknolojiler arasında Iray®, mental ray®, Material Definition Language (MDL) ve DesignWorks™ gibi çözümler yer alır. Bunlar, özel görüntü işleme uygulamaları geliştirme veya hızlandırma için kullanılan teknolojilerden önde gelen 3D tasarım, mimari ve eğlence uygulamaları ile birlikte gelen eksiksiz görüntü işleme çözümlerine kadar geniş çeşitlilik göstermektedir. Bu teknolojiler, mümkün olan en hızlı görüntü işleme iş akışları ile yaratıcı olanakları geliştirmek üzere NVIDIA GPU'ların yüksek hesaplama gücünü ve güvenilirliğini NVIDIA® Quadro® VCA çözümlerinin ölçeklenebilirliği ile bir araya getirmektedir.

EKLENTİLERİ KULLANMAYA HAZIR MISINIZ?

NVIDIA Iray
 

Tasarımlarını öngörebilmek ve sunabilmek isteyen tasarımcılar için en iyi NVIDIA çözümü

 
ÜCRETSİZ DENEME
NVIDIA mental ray
 

Sinema kalitesinde üretim amacıyla tam bir özgürlüğe ihtiyaç duyanlar için en iyi NVIDIA çözümü

 
HEMEN ALIN
 

Yetkili Satıcı Bul >

NVIDIA Iray®'in akışkan gerçekçilik ve ölçeklenebilirlik sağlayan teknolojiler ile görsel tasarımda nasıl yeni bir dünya oluşturduğunu izleyin. Böylece, tasarımınızı geliştirirken ve sunarken görünüm ve ışıklandırmada en gelişmiş ortamı oluşturmak için heyecan verici yeni yollar elde edersiniz.

Paylaşım için #renders etiketini kullanın, işiniz burada yayınlansın!

Twitter veya Instagram'da işlediğiniz olağanüstü görüntüleri paylaşmak için #irayrender veya #mentalray etiketlerini kullanın ve çalışmanız burada yayınlansın. Veya görüntüleri doğrudan bize postayla gönderebilirsiniz.

Müşteri hikayeleri, eğitici videolar ve ürün tanıtım belgeleri dahil olmak üzere yeni içerikler görmek ve olağanüstü etkinliklere davetiyeler almak için #irayrender veya #mentalray etiketini kullanın.

Görüntü Oluşturma ORTAKLARI

NVIDIA, renderleme şirketleri ile GPU hesaplama geliştirme ve geleceğin GPU mimarilerini tasarlarken geribildirim sağlama konusunda birlikte çalışıyor.

DAZ 3D
 Substance Designer

GPU Işın İzleme Kanal Ortaklarını Bul

GPU Ray Tracing Ortakları Ne Diyor:

[Iray ile] tüm bir renderleme işleminin bitmesini beklemek yerine anında fotoğraf gerçekliğinde geribildirim alıyorum

André Masmeier, 3D sanatçısı,
[zerone]

With Iray ile güneş ışığının uzun zaman dilimlerinde tasarım ile nasıl etkileştiğini görebiliyoruz

Scott DeWoody, Yaratıcı Medya Yöneticisi,
Gensler

Renderlerimizi oluşturmak için kullandığımız Iray for Rhino tasarım gereksinimlerimizde birçok sorunu çözdü

Matthew Gueller, Üst Düzey Endüstriyel Tasarımcı,
Harley-Davidson